Here we go again

Så är jag tillbaka i träsket igen..! Klockan är ett på natten och jag är fortfarande vaken.. Detta betyder att jag troligen kommer att sova länge i nmorgon bitti, vilket gör att kvällarna blir senare och senare och dagarna korttare och kortare... Inge bra alls.. Gjorde ju precis likadant när ja va sjukskriven, eller, jag gör alltid så när jag är ledig..

Men men, är man nattdjur så är man.. Jag är det, tydligen.. trivs bra den här tide på dygnet, tänker mest och får mera gjort än på mornarna..
Ska väl krypa till kojs snart, känner att gäspningarna kommer allt närmare inpå varandra..


Tänkte faktiskt vara riktiugt duktig i morgon och ge mig ut och springa lite.. Har ju upptäkt att kvällarna vill gå till annat, och om jag ändå inte tänker göra nåt på dagarna kan jag vällika gärna ta tiden till det.. Skulle vilja simma lite också, men vart? Rönnigesjön kanske, men den lär ju va sjukt kall nunmed tanke på vilken vattentempertur jag är van med.. Hehe.."

Jaja, hur som, så hoppas jag kunna förmdela åtminståne några bilder från resan i morgon.. Tillsammans har vi kanske 1000 kort från resan som ska sorteras och förmedlas, hehe, lite jobb med andra ord,.!

hittade föresste en riktigt intressant blogg, med en massa handbollsskvaller! kul att läsa faktiskt..!

Nej, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0