Hemma igen

Okej då var jag hemma igen..
Har vart hemma i typ 26 timmar och säkerligen sovit 16 timmar av dem.. var helt slut av nån anledning.. kan vara det faktum att ja inte sovit speciellt länge på nätterna därnere då vi var ute sent och uppe tidigt, samt att flygresan tar mer på krafterna än man tror..! speciellt med tanke på att ja inte kunde sova speciellt mycket där.. hade mittenplatsen, mellan patrik och bror min, som av nån anledning lyckades sno åt sig fönsterplatsen igen..
Dagen idag spenderades i sängen fram till 9, då jag pallrasde mig upp och la mig i soffan istället.. tog igen lite tid framför datorn = läsa bloggar, kolla mail och annat tråkigt.. ringde mamma vid halv tolv som tyckte ja skulle hämta henne för att åka på en liten tripp till Vaxholm. blev lunch på hamnkrogen, gott med korvstroganoff och ris =)

väl hemma igen somnade jag framför teven och vaknade halv 7 när patrik ringde och väckte mig..  känner mig dock lika trött igen, så några problem att sova lär det inte bli!

Återkommer med reseberättelse och bilder.. en annan gång..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0