Hämmad att skriva pga...mina naglar?



 

Ja, det känns faktiskt så.. Har inte riktigt vant mig ännu, men jag börjar få fart på det hela.. Så ursäkta ev stavfel och andra konstigheter som kommer här i bloggen..

Så här är det iaf:
I Egypten lär jag och syrran göra mycket fina akrylnaglar till ett mycket tillfredställande pris (300:-).. Jag, som aldrig haft långa fina naglar mer än en vecka, är otroligt nöjd och kan inte låta bli att klinka, plinka och studera mina fina händer stup i kvarten. Men, jag har ju också fått lära mnig alla negativa saker också, den hårda vägen:

- Det gör ont i hela fingrarna när jag slår i naglarna nånstans.. AJ!
- Det är mycket svårt att skicka sms eller göra andra saker med mobilen som kräver preciserat tryckande på diverse knappar på mobilen.. Därav har jag fortfarande inte lycakts få över alla bilder från mobilen till datorn...
- Städa är svårt.. Skrapar jag inte i naglarna i väggen så slår jag i dem i badkaret (det ska ju tilläggas att jag är otroligt rädd för att ha sönder, förstöra eller på annat vis bli av med mina "juveler").. Idag har jag därför köpt gummihandskar inför morgondagens städning..
-Det gör ont att klia sig! Jag tar i alldeles för mkt av gammal vana, och står kvar med rivsår istället.. Inte bra!
- Det är svårt att hålla i pennor och skriva snyggt.. Japp, said and done.. No more comments..

Jaja, allt detta må vara negativt, men dem är bra snygga ändå..!



sÅ, allteftersom jag vänjer mig vid naglarna kommer också bloggen att uppdateras bättre.. Förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0