Grunden till min effektivitet..


...Ligger i att ha en deadline, ett stopp, ett mål..

Allt som jag fått gjort i mitt liv: skolan, jobbet, handboll osv har ett slut. Det är under en begränsad tid.. Allt annat rinner ut i sanden..
Och så är det här hemma nu.. Jag har ju påbörjat x antal mindre projekt och inget av dem är färdiga.. för ja har all tid i världen.. Ingen som egentligen bryr sig om det blir klart eller inte, utan det får bara rinna på som det är..

Jag blir så trött på mig själv, för det kommer inte bli bra i slutänden.. tyvärr..

Jaja, just nu sitter ja här framför datorn och bokstavligen rinner bort.. Är det så varmt eller är ja sjuk igen? Vette fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0