Feberyra?

Nån gång i natt vaknade jag av att jag frös... Jag frös som om jag låg utomhus och sov, trots att jag sm vanligt låg inträngd i mitt hörn av sängen och med täcket tätt omvirat runt mig..  Trött som jag var så tog det ett tag innan jag gjorde någonting åt det..

Tänk vilken effekt en filt kan ha.. Totalt motsatt faktiskt.. för detta gjorde att jag istället blev fruktnsvärt varm och gav mig sjuka drömmar.. Drömde att jag var i Egypten igen och lapade efter den sista solen innan jag skulle åka hem.. Den brände nåt otrolligt och lyckades flytta på sig hela tiden..  Minns att jag drömde att svetten bara rann om mig..

Och mycket riktigt.. Vaknar upp klockn fem och är genomblöt.. Kunde inte somna om igen så nu ligger jag här i soffan istället.. ska se om det är något att se på teven och förhoppningsvis somna en liten stund till innan det är dags att leka söndag..
I morgon blir det iaf husläkaren.. Vill inte vara mera sjuk på min semester..

So long!



Kommentarer
Postat av: Marie Börjes

krya på dej <3

2008-07-20 @ 22:50:00
URL: http://enstyckeborjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0