Dags att vända tillbaka dygnet..?


Om 5 dagar börjar jag jobba igen.. Måndag klockan 8.00.. Tisdag klockan 7.00 tror jag bestämt att det var.. Helt sjukt vad tiden går fort, jag har verkligen 0 % lust till att jobba..

Vet hur det kommer bli.. Första veckan, täcka upp för alla andra, 2 veckan, introducera de nya, 3 veckan, allt är igång i gen och ingen ordning är det någonstans..

Det jag känner mest ångest inför just nu är förmiddagarna.. Känns inte alls kul...' Hoppas verkligen att jag har fel, annars kommer det här att bli ett lååångt år..

Jaja, det jag ville komma fram till är, att jag måste börja gå och lägga mig i tid och gå upp i tid.. Inga långa sovmornar, inga sena nätter.. Med start, hmm, i morrn kanske.:! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0