Dagens dag, en rätt värdelös dag..

Ja, vissa dagar känns bara så, som att man skulle kunna strycka den ur historien.. Idag har jag gjort absolut ingenting.. Vaknade vid 10, gick upp och satte mig framför datorn.. Kollade lite på teve, sov lite och kollade lite på teve igen.. lyckades få i mig lite kräm och nybakad baugette, men det var väl det mest prduktiva jag gjorde idag..

Jag vet, att semester måste inte innehålla aktivitet fråb morgon till kväll utan faktiskt kan vara slappt och så, men det känns som att det är slöseri med tid... Efter de här tre veckorna är ja ju inte ledig nånting fram till jul..=(

Så, om ni känner för att aktivera mig, hör av er..=)


Snart är det bara en vecka tills ja åker till Falkenberg med Anna, kommer bli toppenkul..! Hoppas på fint väder bara..!
Sen blir det nog Öland igen, mysigt..!

Nej, nu ska ja fortsätta kolla på Paradise Hotel!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0