Bloggar från Falkan


Hej allihopa!

Tänkte bara skriva ner nåra korta rader härifrån Falkenberg, där jag befinner mig.. Är fruktansvärt trött och varm, värmebölja eller feber vet ja inte, för ja får inte upp katongen på termometern..
Kom hit runt tio, började med en lätt liten promme för att hitta B&B, efter det var det lunch och GeKås som gällde.. Massa folk, MASSA SAKER och framförallt, SOL!!

I morgon hoppas jag vara piggare, inge halsont eller feberkänningar alls tack! Ska ju på Vallarnas och se Show! Gick förbi ikväll och det verkar helkul..!

Så, so long..!



(bild från www.gekas.se)

Kommentarer
Postat av: BRUUUR

HANDLA TILL MIG!!! :O MYCKET OCKSÅ :D

<3

2008-07-25 @ 14:59:16
URL: http://bamz3.blogg.se/
Postat av: Sonja

Oh vilket tålamod och gå där. Vad är det för saker inne på Ullared? Har aldrig varit där. Finns det saker man vill ha eller köper man bara för att det är billigt?

Några bekanta har sagt att de har bra grejor till barn och köksprodukter? Tips?



Kanske ses i höst.

2008-07-27 @ 11:36:47
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0