Blogga om... vad?


Det här är den ständiga tanke som slår mig varje gång jag dslår igång datorn.. ny dag, nytt inlägg, om vad? Jag har sån prestationsångest när det gäller bloggen, så att ibland kan jag inte skriva alls, för det blir bara skräp..

Idag slog det mig dock, att det som troligen kommer att intressera folk mest och göra att dem vill läsa just MIN blogg, är ju när jag skriver om mig.. Om mitt liv, min vardag och mina funderingar.. Inte försöka efterlika någon annas blogg eller någon annas idéer.. utan skriva från mitt hjärta och från mig själv..

Så, förhoppningsvis ska jag kunna locka läsare av just den anledningen.. i Morgon!

Puss och gonatt!

Kommentarer
Postat av: Hidy

Känner igen mig. Har ofta prestationsångest när det gäller bloggen. Vill liksom alltid hitta på något fyndigt att skriva. Och det är nog sant att det är mest intressant för andra att läsa om "vad jag har gjort idag" eller kanske helt ointressant om bloggaren i fråga inte har något liv :P.

2008-07-20 @ 00:45:16
URL: http://hidy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0