Att sova eller inte sova, det är frågan..


Klockan är nu snart slagen 02.00.. Jag har duschat och fixat, så nu är det klart.. I duschen kan jag tänka, ett utav de få ställen som tankarna kan flöda fritt och idéerna sprutar.. Jag har nu funderat.. vad är det egentligen jag behöver packa?
Jag ska åka ner till Falkenberg i två dagar.. Jag ska en tur till Halmstad.. Det ska enligt prognoserna bli runt 25-30 grader varmt.. Jag ska besöka GeKås i Ullared.. Det finns klädbutiker i Falkenberg.. Jag behöver inte packa mycket.. Det jag ska packa kan jag ta i morgon bitti..

Nu är ju då frågan.. Klockan är 02.00.. Jag ska åka vid 05.00.. Mening att ens sova? sova en stund eller hitta nån meningslös film att glo på en stund?

Ja, jag tror jag ska slå på teven en sväng..

Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0