Ain´t no sunshine..


Today.. Inte om man ska kolla ut genom förnstret och bedöma den saken i alla fall.. Ser mest gråa moln och blåsiga träd.. Jag som tänkt ta en liten matsäck och åka och lägga mig i solen en stund.. Men, nehepp..

Håller på för fullt att måla och göra klart hyllan.. inte alls lika roligt som jag trodde att det skulle vara.. För mkt som går fel, inte blir som jag vill osv.. Tappar tålamodet direkt då.. Längtar tills allt har torkat och jag kan i ordningställa den med allt som ska va i igen.. Nu ligger pärmar och lådor över hela soffan..

På fredag fyller ja år också..! wiihii! Eller, ja, så kul ska det inte bli.. det är ju inte så att det händer nåt speciellt.. Men alltid trevligt med god mat och trevligt sällskap.. Ska önska mig en saftig jordgubbstårta också..!

Nej, ska kika vidare på "Våra Bästa År" nu och sen måla klart den där skithyllan.. mamma och pappa kanske kommer förbi snart också, då blir det fika..!

Ha en bra dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yooo biatch =) wazzup??



va händer på din fölsedag? ser inte nån inbjudan i brevlådan direkt ??

2008-07-29 @ 13:55:41
URL: http://enstyckeborjes.blogg.se/
Postat av: Marie

haha ja jag läste det... det är inte så lätt jämt! =)

okeej, så vi åker iaf =) skönt! glöm inte mig, jag vill oxå följa med- men får inte alltid så mycke info här borta =)

2008-07-29 @ 14:28:46
URL: http://enstyckeborjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0