Onsdag 9 januari


Det börjar bli lite av en parodi numera, det här med sömnen. Men återigen så somnade jag framåt 5 i morse.. Och egentligen så gör det väl inte så mycket, jag kan ju sova på dagarna, men det ställer ju till det ännu mera. Hela min dag blir förstörd, ja skulle ju upp i tid, för att promenera till gymmet och träna vid 10. Nu får ja rikta in mig på eftermiddagsträning istället, vilket inte riktigt var min plan. Men men, får vända det till något bra istället.. Träning, sola, duscha och coacha...

Rihanna kommer till Sverige! jippie, tänkte jag, va roligt.. En konsert, det var länge sen.. men priset!
425 :-.. inte värt.. *suck*

Äh, ingen bra dag idag.. lägger ner nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0