Fredag den 4 januari

Jag har precis städat hela lägenheten. Ska bara komma på något bra ställe att göra av alla kläder. De får inte plats i min garderob och hamnar då gärna i en hög på golvet. Nu är de ihopvikta och ligger på sängen.. dvs, ja har fram till nattetid på mig att komma på vart jag ska göra av dem..
Hittade en snygg garderob på Jysk.. Men hallå, 3200:- för något som kommer därifrån? Får ja ju en hel serie för på ikea typ.. Nja, kanske inte, men nästan.. det är så typiskt.. Och inte har ja så mkt pengar att lägga på en garderob heller..

Träning ikväll på Bosön. Planerade den inatt, så det är klart.. Skönt å ha det gjort! Nu kan jag åka dit med gott samvete om att vi åtminståne i 60 minuter har ett fullspäckat schema. det är inte lätt å ta den här tränarrollen. ås mycket att tänka på som jag inte behövt förut. Jag menar, förut har jag ju bara behövt dyka upp på träningen.. Nu ska den planeras i minsta detalj för att ge bäst resultat. Det tar tid och det funkar nu när jag är hemma. Frågan är hur jag ska hinna med sen när jag börjar jobba. Som tur är, är det ju inte öfr all framtid, utan till serien är slut. Sen har vi förhoppningsvis en annan tränare.






Jag ska också förhoppningsvis ta mig ur den här tränarrollen utan att ha knäckt mig själv totalt. känns ibland som om allt hänger på mig. Som huvudansvarig tränare är det ju mitt ansvar hur lagets resultat blir? Även om jag inte kan styra mina spelares prestationer så är det ju under mina instruktioner de spelar? Kanske spelar  jag bort min egen chans att få spela i div. 2 igen... Oho..

Fick igår veta en sak som inte berör mig, men som ändå satt sig i huvudet på mig. Min instinkt sa mig att det är mycket möjligt. ja menar, alla vet ju att i små hålor, där folket inte har några ambitioner mer än att vara det dem är idag, så har man i min ålder redan 1,2,3 barn..(inga fördomar alls...) Så förvånad blev ja inte.. Frågan är bara, hur tänker dem? Jaja, ingen energi på det.. Rätt komiskt ändå..!

nej, nu ska jag nog lägga mig å slappa på soffan en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0