Man ska vara glad för det lilla..!

God eftermiddag!

Det gäller att hitta små saker att glädjas över i livet, inte bara för att utan för att de faktiskt är viktiga! Jag passade på att uppmärksamma mig själv och det faktum att jag faktiskt tänkte till när det gällde vaccinantionen idag.
Sist jag var där satt jag i 1 ½- 2 timmar och väntade på att få komma in och ta 4 sprutor.. Jag hade inte lust att göra detsamma idag.. Så, 16.15 tog jag mina saker och packade mig iväg bort mot Täby Centrum. Läste Falukuriren och Barometern innan jag gick upp och satte mig i väntrummet, 2 före.. 15 minuter till öppning! Underbart!

När jag kom in till sköterskan så hade ca 30 andra personer kommit dit, dvs på 20 minuter.. Kan tänka mig att det skulle ta 1- 1½ timme om jag kommit då.. Så Tack Therese för att du tog dig dit i tid!

Nu ska jag bara ta det lugnt, sen ska ja hem till syster yster och Nicke Picke och spela spel! Skojj!

Ses!




Så här kan det se ut när vi spelar spel.. Dock hoppas jag på spel med snyggare glasögon idag..! =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej snygg design!



Hoppas att du vinner i spelen:)

Gott nytt år!

2008-12-30 @ 20:42:38
URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0