Frukostfika i Vaxholm

God morgon!

Blev brutalt väckt utav min mobil i morse halv elva, efter att ha somnat någongång under CSI mitt i natten.. Va goa pappa som undrade om jag skulle med och fika i Vaxholm med honom och mina kära syskon. Så upp och göra sig i ordning för att sedan åka iväg i det underbara vädret!
Jag älskar Vaxholm när det visar sig från den här sidan. Lite kallt, frost på träden och strålande sol. Hamnade till slut på Silltruten, vart annars.. Brie och Salami-macka med karamellfärg (!), också kallat spenatbröd.
Efter en kortare promenad nere på stan med en frusen och galen bror (har nog blåmärken över hela armen nu..!), en fnittrig syster (vad var det i hennes te egentligen?) och far åkte vi hemåt igen..

Så nu sitter jag här och lyssnar på musik.. Det är nog så att det är det som jag saknat mest! Musiken, texterna, orden, känslorna, rysningsattackerna..! Underbart!
Har haft en craving på Takida senaste dagarna. Så nu rullar den skivan runt runt här..! Katterna gillar väl det kanske inte lika mycket som jag, men vem bryr sig! Bra är det!

Ska väl pallra mig iväg till Täby Centrum sen.. Se om det finns några snygga skor att inhandla innan jag försvinner upp till Leksand i morgon.. Eller så sprarar jag pengarna och åker till Sågmyra istället..!

Jaja, see ya!




Nibble, december 2008



Frostat Hjärta, vintern 2008



I somras.. Se vad man får umgås med.. =) <3


Kommentarer
Postat av: Sonja

Takida är så grymt bra...början är bäst. Bra musik smak du har :D



Your strength is so hard to find,

I feel so much stronger now,

the feeling´s alright...



och dessa rader knäcker!

The heart is pumping for my life, the mind is happy and I will love you to the day I die...

2008-12-30 @ 18:54:21
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0