Min mamma är världens bästa!


Jag mår verkligen skräp just nu.. Förkyld som attan, ont i skallen och hostar.. Ringde min mamma för att se vad dem gjorde, och det visade sig att dem var på väg till Pizzerian.. Ynklig som jag känner mig fick jag min mamma att köpa med sig en pizza till mig också, som hon kom hem till mig med.. Hon hade också plockat med lite sallad och köpt en dricka.. Mycket mer än jag frågat om, underbara mamma..! Mamma trodde också att ja har feber.. Ska ge febertermometern ja köpte på GeKås en andra chans.. Men den verkar inte fungera riktigt som jag vill..

Jag varken kan eller vill bli sjuk just nu.. I morgon börjar träningarna på riktigt och jobbet.. Den vitkigaste veckan på hela året nu.. Nu kommer de flesta barnen tillbaka.. Det är nu som jag/vi måste vara där för att ta emot dem små liven och deras föräldrar.. Ska krypa ner i sängen snart, kolla på lite film och sen sova.. Och hoppas att jag vaknar pigg och utvilad i morgon bitti.. (?)

I love you mum and dad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0