Kan man bli beronde av Tradera?

Det hela började en lördagskväll då jag inte hade speciellt mycket att göra. Satt mest och kikade runt som jag brukar och hamnade till slut inne på Tradera.
Tror att jag till en början sökte efter DVD- boxar men hamnade sen in på klädavdelningen. Upptäckte till min förtjusning att istället för att stå och tråna efter bra vinterjackor kan man ju köpa utav andra på nätet. Ofta helt nya, ibland sparsamt använda.
Tänkte att jag skulle testa lyckan på en snygg vinterjacka.. La ett maxbud, fortsatte kika runt.. Tillbaka till "Min sida", inget hade hänt.. Kollade in i morse igen, fortfarande inga nya bud på jacka.. Skönt tänkte jag, låt oss hoppas att det forsätter så här..

Sen loggade ja in nu på eftermiddagen igen och ta mig tusan, hade inte jackan stigit i pris med 100 :-? Jo du.. Nu står ja i duell med en annan person som pressar mig upp mot mitt maxbud.. Herregud, hur ska jag klara detta? =)

Skämt å sido, världen går inte under om jackan skulle tillfalla någon annan.. Bara ett kul sätt att spendera ytterligare tid här framför datorn.. För här sitter jag ju aldrig annars..!

Min önskelista:

Jag skulle vilja ha: En Svart Peak Performance GoreTex Expedition Parka, senaste bud 1500:- (Perfekt till jobbet! Ute i alla väder)
Jag bjuder på en: Didrikson Parkas, just nu 310 :-

Håll tummen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0