Är inte födelsedagar härliga?


Ja, jag är en sucker för födelsedagar! Tycker att det är skitkul och mysigt att fira både min egen och andras dagar. Jag gillar hela den här ge och få grejjen, goda maten och mysiga fikat..!

Har ju som bekant varit i Leksand över helgen och firade där. Fredagen var rätt lugn med lite shopping och grejjs. Fika och presenter på kvällen efter en kall och regning fisketur.

På lördagen kom Patrik upp tillsammans med hans famlij, mor far och bror. Mysigt att äta och fika tillsammans allihopa, tog en tur ner till Rättviks kyrka där S och C gifte sig för 30 år sedan.

Fick en massa fina presenter; en LCD- TV till sovrummet av Älskling och hans famlij, 2 Spel och pajform av syster och Niklas, en bok om Stockholm av älskling och en digitalkamera av mamma, pappa,bror och mormor!


Nej, nu måste jag sova.. Dags att återgå till "jobb-mode"...

Puss och Go natt!



Tack för alla gratulationer föressten!

Kommentarer
Postat av: Cecilia, I am obsessed.

Tävlingen fortsätter till den 7/8, så su har tid att länka under dom dagarna. Tyvärr är det så att dom som inte länkar har chansen att vinna bara en body butter. Om någon som länkat vinner så vinner den personen en body butter och 500 kronor presentkort på thebodyshop. Så det är mycket mer att vinna för dom som länkar.



Om du länkar, skriv då en kommentar så jag vet att du är med och kan vinna både och.

2008-08-04 @ 22:52:23
URL: http://joxxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0