Glad påsk!


Har blivit så dålig på det här med att blogga. Orkar liksom inte ens försöka förklara mig längre..
Min vardag känns inte som något intressant för andra att läsa, samtidigt som det är väl det som bloggar är till för, läsa om andras vardagar..

Nu har jag iaf påsklov fram tills torsdag. Ska bli så grymt skönt att få vara ledig och göra annat.
Imorgon åker jag till Tallinn med min älskling för att bara mysa och ta det lugnt. Natten på båten, nästan 2 dygn i Tallinn, sen natten på båten hem igen. Tillbaka på tisdag morgon och sen har jag en ledig dag innan det är dags att jobba igen. Inte många veckor kvar nu, tiden går så fort!

Fast, om man ändå ska drömma, så önskar jag att jag hade planerat något mer att längta efter. Efter tisdag så är jag så där tråkigt oplanerad igen.. Sommaren är ett stort huller buller bara, så att vara långledig är kanske inte något som jag ser fram emot.

Ja, nej.. Dags att börja vakna till liv..
Glad påsk på er!


Kommentarer
Postat av: Marie

Lovar att spara det som blir kvar! =)

Fast det blev; mjölkchokladtårta, choklad/apelsin pannacotta, Kanelbullar och Kolakakor



Nu ska jag åka iväg och handla för en liten fruktsallad =)



När jag och N va å såg Dif-Modo (foppa) så sa jag redan då att DIF kommer vinna guldet, med det lag dom har! riktigt starkt! Vinner ni mot linköping är det 4-0 i matcher mot HV

2010-04-08 @ 16:51:56
Postat av: Natalie

Hejsan! Just nu har jag påbörjat en frågestund på min blogg och undrar om du skulle vilja ställa ett par fråger till mig? Skulle uppskatta det! Svara på allt. www.tyypnattha.blogg.se

2010-04-08 @ 23:14:01
URL: http://typnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0