Egen- tid


Är hemma i Täby för en kortvisit.
Eller, jag sitter och väntar på att träningen ska börja och att jag sedan ska få åka till Solna igen.
Jag får väl kalla det här för egen- tid.
Tid som jag enbart spenderar med mig själv och gör allt det där som jag inte hinner med i övrigt: pilla naveln, sjunga falskt till smöriga ballader och gå runt i lägenheten och bara vara.. =)
Frågade föressten C va han gör när ja inte är där, fick inget vidare svar på den..
Så, Vad gör Du på din "Egen- tid"?

I Övrigt känner jag mig lite down just nu.
Jag vet inte vad det är, känns bara som om tiden försvinner.
Allt jag gör är att sova, för jag är helt slut.
Det blir en ond cirkel, för jag vill inte sova.
Jag tvingar mig själv att vara vaken för att orka, ta vara på tiden.
Det blir tokigt, jag vet..

Nu ska jag äta lite, sen är det träning som sagt..
Min söta syster har bakat åt mig, eller inte åt mig, utan till mitt jobb..
Hoppas fredagsfikat blir poppis nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0