Som ett litet barn


Sitter hemma för en gångs skull.. Ska spendera tiden här tills på lördag.. känns sjukt konstigt faktiskt, känns inte som att jag är hemma alls. som om jag vaktar någon annans stället..
2 månader och hemma känns som borta. underbart visserligen men ändå konstigt.. Att ens hem sen 2 ½ år tillbaka inte känns som hemma. Frågan är ju iofs, har det någonsin känts som mitt hem? Hälften av sakerna här är ju inte ens "mina"..

Älsklingen är bortrest och här sitter jag och saknar som fan. Kanske är jättelöjligt egentligen, jag menar, jag borde ju kunna klara mig själv. Men det går ändå inte att skaka bort den där känslan. Känslan av att något fattas mig, om än bara tillfälligt. Känslan av att jag inte kommer att kunna somna ikväll så som jag gör andra kvällar.

Hur som, kom i väg i skaplig tid från jobbet och åkte till Täby C för att se om det fanns någon ledig klipptid på det nyöppnade stället där. Fick tid halv sex, strosade runt lite i Täby C innan. Köpte nya vantar, för nu är det ju praktiskt taget vinter ute... =)

På tal om vinter, så har dem fin kampanj på Uggs på campadre.com just nu. Jag som så gärna vill ha ett par såna! Dock märkte jag idag att plånboken inte vill samma som jag och att jag bör spara alla slantar jag kan inför Rom- resan. Roligare om man kanske faktiskt har pengar med sig..



Vill ha - Vill ha - Vill Ha

Nu ska jag göra mig klar för träning, ska dock vila min axel idag inför match på lördag. Stelhet och mindre smärta kanske inte är så bra att reta upp ännu mer..

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0