Min underbara helg


Ja, jag måste ju skriva lite om min underbara helg. Undra om det är för att den va så härlig som den kändes som lite extra lång? Eller är det faktumet att jag kunde sluta lite tidigare än vanligt i fredags?

Hur som, var hemma i göd tid i fredags, hann med att ta det lugnt, kolla datorn och allt sånt innan älsklingen kom hem. Vi hade en underbart mysig och härlig eftermiddag/kväll tillsammans med god middag och en massa mys. Gjorde underbart goda hemmagjorde hamburgare med klyfpotatis efter att sm vanligt spenderat nästan över en timme på City- Gross.





Lördagen började med att jag spelade match hemma i Tibble mot Enköping. Första vinsten mot dem på ett tag, skönt att ha brytit även den trenden. Älsklingen var där och kollade för första gången, alltid lite nervöst men det gick ju helt okej ändå. Åkte hem och körde en liten OTH- marathon. Äntligen gar den serien hittat tillbaka till det som ja saknat i 6 avsnitt, dvs det faktum att man gråter från första till sista minut. Nu var det i senaste avsnittet.. Yes!

Kvällen spenderade vi inne i stan med lite runt-strosande i butiker, middag på Ikki (yes, sushi igen! det trodde ni inte..) och sen bio. Så mysigt att bara gå runt i stan och ha det trevligt. Jag älskar verkligen det, att bara göra något. Alltså, jag tycker det helt underbart att vara hemma och mysa i soffan också, men det är något speciellt när man kommer bort. När det blir lite annorlunda.
Filmen, Surrogates, med Bruce Willis, ja okej men inte så mycket mer än så.



Söndagen började med en liten sovmorgon, eller ja, kvart över 9 var jag uppe. Älskling sov lite till. 10.00 var vi nere i tvättstugen och la in första maskinerna. Sen började ett par timmar av städning och fixning inför eftermiddagens fotboll. Cs föräldrar + 2 kompisar med sin lille son skulle komma, i slutänden var vi 8 personer då Cs bror och hans dotter kom förbi. En härligt mysig eftermiddag med fotboll och middag, underbart! Synd bara att AIK faktiskt vann.. Eller, wtf, grattis till dem.. =)

En helt underbar helg på alla sätt och vis där jag gått från klarhet till klarhet i vissa punkter. Och just nu så kan jag inget annat än att se fram emot framtiden, den bästa!



Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Calle

Jag älskar dig me!



puss puss

2009-11-02 @ 22:52:51
Postat av: Astrid

Ni är så fina tillsammans! :)

2009-11-03 @ 16:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0