Snart sängdags

Jag ska snart gå och lägga mig. Har suttit i timtal nu och jobbat med film- trailern.. Blir kanonbra bara jag får till det, nu är det mest ett virrvarr av klipp, musik och övergångar! Kul är det!

Och, jag insåg alldeles nyss att jag just lagt ett viktigt brev på lådan.. utan frimärke! Vad händer då? Skickas det tillbaka till mig? Nej, det finns ju ingen avsändare..?
Fan, det får inte försvinna!

Sitter också och funderar över sommaren.. Jag som sett fram emot en lååång ledig sommar börjar nu få ångest över att jag faktiskt ska vara ledig så länge. Det kostar pengar att vara ledig. Pengar jag inte har..
Ja menar, så länge man jobbar så underhålle rman ju sig med saker. Ledighet för mig innbär oftast att pengar går åt. Om jag inte ska sitta hemma i 8 veckor förstås..
Annars så växer planer fram.. Åhus.. Spela nån?
Den här sommaren kommer så otroligt otajmad..

Nästa sommar, då vill jag åka utomlands. Jag vill till USA. Hela mitt kommande år ska användas till att spara. Spara till resan som aldrig blev av. Jag ska dit!

Jag har också idag upptäckt, att vill jag få något vettigt gjort vid datorn, måste jag sitta som nu, typ i köket. I soffan händer inte ett smack!
Nu har jag både jobbat och bloggat, effektivt som attan!
Det kan ju iofs också vara min kaffe-drink jag drack.. Men jag tror mer på det första!

Nej, nu svamlas det mest!
Ska nog sova en sväng nu.. Jobb och fys i morgon!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0