Mid- week sleep


Det är redan onsdag. Halva veckan har redan gått och det känns som om tiden bara rusar iväg. Det är helt sjukt. Snart är det sommar, semester och den där sjukt jobbigt hösten och vintern kommer igen.
Hösten ja.. Ska bli intressant.. Fast, det är långt dit. Just nu vill jag lägga min energi på det som är nu. De 20+ dagarna som är kvar. Tänk er, 20+ dagar av 3 år. Vart har tiden tagit vägen?

Jaja, hur som, så finns det en rutin som inte verkar försvinna. Det är tröttheten på onsdagar. Varje eftermiddag när jag kommer hem, brukar jag vara mer eller mindre trött. Onsdagarna är det värre på. Då kan jag inte hålla ögonen öppna om jag sätter mig i soffan. Och när jag väl somnar, kan jag sova i timmar. När jag vaknar, är jag fruktansvärt trött. Det är helt sjukt!
Kanske är det mitt sätt att  orka veckan ut. Jag kanske inte ska tänka på det som något negativt. Det kanske är min stratergi att klara veckorna!
Nu ska jag äta lite glass, Ben n Jerrys Mango Swirl, nya sorbet-glassen. Inte riktigt lika god som alla andra, men helt ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0