Lista snodd från Blondinbella

Hur många gånger har du varit kär? Jag hoppas att ja ännu inte varit kär, att kärleken fortfarande väntar därute på mig. Annars är ja nog rätt besviken på kärleken...
Favoritgodis: Choklad slår det mesta

Coolaste stad du har besökt: Oj.. Barcelona gillade jag. Hoppas kunna åka till New York inom snar framtid..

Action eller Skräck? Skräck tror ja

Vill bli när du var liten: Präst eller lärare..

När fick du din första kyss: Typ 16 år tror ja att ja va..
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Väldigt annorluna mot nu

Vad är du beroende av? Mobilen, datorn och vissa tv- serier
Dagens roligaste händelse: Jag vann filmfreaksens tävling och får en Sex and the city- film hem i veckan!

Dagens tråkigaste händelse: Att ständigt behövas påminnas om skiten som berör mig just nu..
Dagens humör: Trött, småstressad, separationsångest och glädje!

Vilka tv-program följer du? One Tree Hill
Vad gillar du mest med dig själv? Mitt engagemang och min drivkraft inom vissa områden
Vad gillar du minst? Att jag inte klarar av att i alla avseende sätta mig över, förstå att jag inte har med saker att göra och inte ta åt mig..

Vad är det roligaste du vet? Att skratta, jobba och spela handboll.. Med mera!

Har du något motto? Det löser sig
Hemlig hobby? hmm..Målar?
Något vi inte vet om dig? Jag är övertygad om att min dröm finns "over there", precis som jag skrev i min dagbok för 15 år sedan..
Vad ångrar du? Att jag låtit en del människor få ta för stor plats i mitt liv.

Vad önskar du? Att vissa saker försvann. Och att jag fick extra pengar till att åka utomlands för! Vill komma bort!
Vad klarar du inte dig utan? Mobilen, datorn och min familj
Vad gör du helst en vardag? Oj. Tränar eller tar det lugnt
Vad gör du helst en lördagskväll? Beror på humöret! Men en trevlig kväll med god mat är aldrig fel!

Vad har du mest av i din garderob? Jeans säkert, samt linnen. Och ja, träningskläder.

Drömjobb? oj, bra fråga..


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du vunnit igen, hoppas du blir nöjd med filmen:) Kram!

2009-05-05 @ 20:49:45
URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0