Blogg- in- slow- motion

Det skrivs inte så mycket just nu. Detta för att jag har alldeles för mycket annat på hjärnan just nu. Det r jobb, handboll och en del annat runt om också..
jag är just nu sjukt trött, vill inget hellre än att sova.. SNart är det semester och tro mig, det var länge sen jag kände att jag verkligen behövde semester så mycket som i år... Semester från allt! Bara vara ledig! Ska bli underbart!

By the way. Underbar kväll i går! Så rörd över så mycket! Vilka stjärnor! Jag är mer än stolt!
Jag är också så glad för att jag har världens bästa kollega! Utan dig hade det inte gått.. Det hade inte vart lika roligt.. Ja, det hade helt enkelt inte vart värt det!

Och Tack Jonas för att du tog stängningen idag, även om det kanske inte gjorde dig så glad Emma..! Han är en himla bra kille, din jonas! Det gjorde iaf min kväll lite lättare, även om ja fick stå i ösregnet 1 timme med 6 tappra barn.. (somliga straffar gud med detsamma..?) Tack!

Nej, sovtime!
I morgon är det fredag!

Pussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0