Viktig dag för mig


Fredag den 13 kan för många förknippas med otursdag. Det är en sån där vald sanning som många fått med sig och valt att ha där. Detta kan ju också innebär att en del människor sätter sig i situationer som är mindre bra för dem själva och som slutar med att de alltid kommer att förnippa dessa med otur och fredgen den 13.
För andra så innebär det en turdag. 13 är inte otursbringat för alla. Hur vi väljer att se på saken är individuellt och olika från dag till dag.. Spännande!

För mig så innebär den här dagen inget speciellt på förhand. Så här i efterhand så vet jag dock att det för mig har varit en viktig dag. JAg har fått hjälp att få klarhet i mina frågeställningar och lättare kunnat få saker att falla på plats. Jag har förstått vikten av att tänka steget längre och vilket värde det kan ha i många situatuioer. Jag har skrattat mycket, vilket för mig förknippas med en bra dag.
Jag har också fått höra en massa bra musik, skrattat ännu mera och haft en trevlig kväll med mor, far och syster på Globen. Bilder kommer senare, dvs typ efter söndag, då riktiga melodifestivalen är avklarad, så jag inte "avslöjar" något. Jag kan däremot säga att Jonas och Emma, ni kommer få en toppentrevlig kväll!

Annars så känns det inte som en fredag, trots att grannen över mig har fest, det skramlas och låter en massa.. Kan vara för att klockan ringer 07.15 imorgon och jag ska bege mig iväg till Bosön för sista dagen på steg 5.
Därav dags för lite sömn nu.. Så jag är pigg och alert inför sista dagen!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0