Tråksöndag


Vissa söndagar är bara så tråkiga.. Vädret är skit, jag har en massa saker som jag borde göra men ingen lust att göra någonting.
Igår fick jag ett infall om att möblera om i vardagsrummet när jag kom hem. För det är ju faktiskt så, att om saker inte går som du vill eller du inte uppnår det du eftersöker, gör något annat och se hur det funkar.
Det ska bli spännande och se om det gjorde någon effekt, alltså, ommöbleringen. Hamnar ju på ett annat ställe i rummet när jag sitter i soffan..

Jaja, hur som, sov underbart gott i natt och det är riktigt skönt att få sova tills man vaknar.. för mig, 10 timmars sömn, härligt! Drömmer så klart en massa konstigt och det är intressant tycker ja, för jag får mig en tankeställare då och då på hur det faktiskt kunde vara..

Nu ska ja nog ta och se om det finns nånting att äta..

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Och äntligen kommer du tillbaka till jobbet! Du är ju liksom kollegan med stort K, inte bara en jag jobbar med för att kunna gå ut och ....!!! Tack gode gud! Ses i morgon!

2009-03-15 @ 16:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0