Melodifestivalen 2009: Genrepet


Förra året var jag på Genrepet genom mammas jobb. I år hade jag egna biljetter och tog med mig mamma, pappa och syrran.
Platserna var väl okej.. "fel" sida om scenen bara, som är vinklad åt ett håll.. Dock hade vi bra koll på "Green Room", vilket var skojj!

Personligen tycker jag:
* att Petra Mede är grymt kul
* Att man blir riktigt glad av Måns låt
* Alcazars låt ger mig ett sug efter att gå ut!
* "Tingaling" var det roligaste på hela kvällen..
* Globen är bättre under hockeymatcher = mindre kö till tjejernas toalett
* Mc Donalds nya kassasystem är imponerade, Walk Trough..Här har man tänkt till, aldrig köat länge på Donken vid Globen. Kanske nåt att ta efter?



Scenen och delar av parketten innan folk börjat inta sina platser..





Jag och syrran






Intågandet, med Måns i täten





Malena som stod som vinnare ca 26 timmar senare






Programmet







Grabbarna i E.M.D










Green Room efter att genrepet genomförts (Heat stod då som vinnare..)

Allt för ikväll



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så avensjuk, nästa år sk ajag oxå fixa biljetter :-))

2009-03-16 @ 21:33:59
Postat av: Emma

Hon vaar ju fantastisk Malena!!!

Vi hade med en bra kväll i globen:)

2009-03-16 @ 22:29:40
URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0