Jag gillar glada överraskningar!


Måndagar är ju en rätt kass dag, iaf enligt mig.. det finns ljusglimtar, dem är dock inte många.. Så, att komma hem efter en sån här trist, tråkig och grå måndag är oftast lika roligt som att börja jobba efter semestern, dvs inte alls.. Efter jobbet, stängde så jag slutade sent, åkte jag till Arninge. Skulle lämna in kameran som klappade ihop för några veckor sen.. Fick veta att det inte alls kanske går på garantin utan att det kanske blir så att jag måste betala lagningen.. Om det är så att dem anser att det är en skada vållad vid t ex stöt. Och det kan dem ju hävda att allt är.. Vad vet jag..

Hursom, in på Coop, med alla galna människor för att handla middag..
Ett längre inlägg kommer om det senare.. Jaja, ut i bilen och hem..

Utanför min dörr har jag min brevlåda. Måndagar är en typisk reklam-dag, så det brukar inte finnas nåt vettigt i den.. Men idag låg ett stort vitt kuvert från SF där. Rev snabbt och ivrigt upp kuvertet för att finna 2 st biobiljetter, ett stresshjärta och en t-shirt från filmen "Dumpa Honom", som jag tävlat om med SF, Sofis Mode och H&M.
Gissa om jag blev glad?!!







Så, nu ska ja nog ta och ringa min kära syster och se om hon är sugen på att gå på bio nån dag här framöver..






(bilden lånad från veckorevyn.se)

Kommentarer
Postat av: emma

vill du bli VECKANS BLOGG? kika in :)

www.missemmasvarld.blogg.se



kram emma

2009-03-23 @ 20:08:27
URL: http://missemmasvarld.blogg.se/
Postat av: Sonja Asklund

Filmen ”Dumpa honom”,tyckte jag verkligen om. Den visade alla olika sidor på hur kvinnor och män tänker i ett förhållande. Lagom Hollywood romantik, och inte för mycket av det vanliga att kvinnan är ett offer som bara vill gifta sig och tjatar på mannen som inte vill. Hon gråter och livet suger...

Hur lyckas du vinna jämt???

2009-03-23 @ 22:25:40
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Sonja

Filmen ”Dumpa honom”,tyckte jag verkligen om. Den visade alla olika sidor på hur kvinnor och män tänker i ett förhållande. Lagom Hollywood romantik, och inte för mycket av det vanliga att kvinnan är ett offer som bara vill gifta sig och tjatar på mannen som inte vill. Hon gråter och livet suger...

Hur lyckas du vinna jämt???

2009-03-23 @ 22:26:07
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0