Inför vecka 11


Endast 1 timme kvar innan vecka 11 påbörjas. Jag ska försöka att komma i säng inom den närmsta halvtimmen. Kanske inte blir så svårt eftersom jag inte har några serier att följa.

Vecka 11 innebär för mig jobb i 2 dagar, sen kurs på Bosön. Inga träningar, utan spelarinventering i morgon klockan 19. 
Tisdag innebär handbollsskola, jag är själv denna gång, mindre kul.. Hjälp nån?

 Onsdag är det föreningsmöte, ska bli intressant och se hur det egentligen ska gå med vår verksamhet.

Torsdag, vila!

Fredag, kurs hela dagen..

Känns som en okej dag faktiskt!

Nu ska jag sova.. Känner att tröttheten kommer smygande.. Kanske bäst att passa på då!

Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0