Beroende


Jag trodde inte att jag skulle falla för ännu en tv- serie´, men i brist på annat (läs: One Tree Hill), så har jag nu totalt fastnat i "The Secret life of The American Teenager". Jag ska snart slå igång avsnitt 16 och hittills så har jag grinat i slutet av de senaste 3 avsnitten. Det är inte så att det är sorgligt, det är bara berörande..

Kvällen har varit lugn annars..
Fick mig en tankeställare.. Ett litet uppvaknande.
Lagade god mat.
Sen har jag suttit här.. Framför datorn.
Nu ska jag ta med mig min bästis in till sängen och se sista avsnittet för ikväll innan det är dags för mig att sova..

Ha det toppen sötnissar!

Pussa


Kommentarer
Postat av: Tessy

Själv har jag fastnat för "How I meet tour mother" grym serie. I brist på annat (läs 1 3 Hill;)).



TGIF

2009-03-06 @ 08:26:59
URL: http://tessymessy.blogg.se/
Postat av: Tessy

Kan tydligen inte stava "How I met your mother" ska det vara ;)

2009-03-06 @ 08:28:19
URL: http://tessymessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0