Bara för skojs skull..

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Låt kreativiteten flöda när du sjunger! (Singstar- manualen..)


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Soffkudden


3. Vad såg du senast på TV?
Melodifestivalen 2009


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
12.42 (12.18)


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Faktiskt ingenting..! Sköna Tystnad


6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Åkte bil hem från syrran igår kväll..

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Andra bloggar..


8. Vad har du på dig?

Replay- jeansen jag fyndade för några helger sen, ett blått långt linne, en grå tröja och strumpor.. Ja underkläder också förstås.. =) 


9. Drömde du något inatt?
  
Ja, en himla massa.. Bland annat så sökte jag efter ett pojknamn av det längre slaget som jag inte kunde komma på... Irriterande!

 
10. När skrattade du senast?

För nån timme sen, åt "Tingaling"


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavla, vita tapeter, en bio- duk och en upphängningsanordning för projektor.


12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Ja, det är ju upp till var och en vad konstigt är iofs..


13. Vad tycker du om den här utmaningen?
En som alla andra.. Säker svarat ¨på den förut..


14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Delar av "As good as it gets"

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
En lägenhet och betala av alla lån..!

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Att jag letar sommarjobb...


17. George Bush?

Who?

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Oj.. Precis det ja drömde om.. Och ja kom ju inte på några namn. Jag har slutat spekulera i detta ämne, då namn jag önskat numera endast förknippas med personer jag inte längre umgås med. Den dagen, den sorgen, eller vad säger man..
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Var och varannan dag...

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
De kommer saknar dig där nere, you made a difference down there.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0