4 månader av 2009


Det har snart gått 4 månader av året 2009.
4 månader som jag i princip lyckats ådstakomma ingenting på. Samma gamla vanliga dag ut och dag in.

Jag vet, bryt mösnter, gör nåt annat, sitt inte hemma och tyck synd om dig själv. Nej, jag vet. Men det är inte så lätt som man tror.
Jag är expert på att gå in i nån sorts hemmamonster när jag kommer innanför dörren. Allt som bör göras efter det kan jag glömma. Hem, soffan, sova.
T ex så kan jag väldigt sällan handla inför kvällen om jag åkt hem först. Jag måste handla på vägen hem om det ska bli av. Det finns ingen drivkraft i mig egentligen att vilja handla. Ingen som drar iväg mig. Den enda som styr det är katten, för han måste ju ha mat.

Jag funderar på att göra i ordning min iPod och börja promenera en sväng på eftermiddagarna. Nu är det ju faktiskt ljust längre också. Då kanske lusten till annat kommer tillbaka också..

Nu ska jag iaf försöka sova lite till.. HUvudvärken kommer krypande och det är ingen höjdare..

på återseende, natti natti

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag är med på promenaderna! Iaf någon gång vi slutar samtidigt...Eller om jag slutar tidigare, kan jag hämta hunden först!

2009-03-31 @ 18:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0