100 frågor (för ja har inget bättre för mig...)

Om mig
1. Namn (För & Efter): Therese B
2. Smeknamn: Tess, Tessan, Theerreesssee
3. Ögon: bruna
4. Längd: 165 cm
5. Hår: Brunt i grunden. Nu rött
6. Syskon: En lillasyster och en Lillebror
7. Tycker du om att sjunga i duschen: Nej, men i bilen
8. Tycker du om att sjunga på toaletten: Näe..
9. Födelsedag: Augusti 
10. Stjärntecken: Lejon
11. Adress: Ja, en sån har jag
12. Kön: Kvinna
13. Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
14. Vad söker du i ett förhållande? Kärlek, spontanitet, pirr och omtanke.. Med mera..! 
15. Har du någonsin varit otrogen? Nej
16. Civilstånd: Lycklig Singel!
17. Har du en bil : Ja
18. Vilken bil har du haft/önskar du dig?: Peugeot och Saab. Jag önskar en bil som inte går sönder allt för ofta och som inte kostar så mycket pengar...
Favorit frågor
19. Film: Nån feelgood film som innehåller både skratt och tårar
20. Favoritlåt: Går inte att välja...
21. Band/Sångare: Beror på vad jag är på för humör
22. TV: One Tree Hill
23. Skådespelare: Mikael Persbrandt
24. Skådespelerska: Helen Hunt
25. Mat: Spaghetti och Köttfärssås
26. Favoritnummer: 7
27. Tecknat: Bamse
28. Disneyfigur: Robin Hood
29. Färg: Turkos- blå, som ett riktigt härligt hav!

Kärleksliv
30. Planerar du att skaffa barn?: Ja, tanken är väl så..
31. Vill du gifta dig ?: Ja, det skulle väl vara trevligt.
32. Vid vilken ålder vill du skaffa barn? Innan 30 iaf...
33. Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: Så länge det känns rätt och det görs av rätt anledning spelar ålldern ingen roll. Jag skulle dock vilja ha min familj där..! 
34. Kommer du att ha barn när du gifter dig?: Återstår väl att se..
35. Har du en Pojk/Flick-vän?: Nej
36. Är du förälskad?: Ja, i livet..! (haha...) 
37. Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: Nej, det tror jag inte.

Välj det du tycker bäst om
38. Musik/TV: Musik
39. Pojkar/Flickor: Pojkar 
40. Rosa/Orange: Rosa
41. Festar/Sitta hemma: Sitta hemma 
42. Sommar/Vinter: Sommar
43. Dag/Natt: Dag och Natt, beror på vad man gör.. 
44. Hänger/Tar det lugnt : Tar det lugnt 
45. Tråkigt/Roligt: Roligt, helt klart

Om dig som person
46. Konstiga meningar : jadu..
47. Vilken skola går du i?: No more school for me.. Inte just nu iaf.. 
48. Har du tagit droger?: Nej
49. Vad tänder du på?: Snygga idrottskillar.. =)
50. Hur långt är du beredd att gå på första daten?: Föredrar kanske att sitta still.. =)
51. Hur skum är du?: Säkerligen skitskum!
52. Vilka 5 personer gillar du mest och litar till 100% på?: Mor, Far, Syster, Bror, Hannah
53. Vad tycker du om själsfränder?: Det finns någon därute
54. Är det rätt att flirta när man har Pojk-/Flickvän?: Beror väl på syftet..
55. När grät du sist?: En timme sen till programmet "Spårlöst"
56. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar/Tjejer?: Oj.. Det är ju ett helt annat inlägg..
57. Är du glad ?: Ja, rätt så..!
58. Varför?: Just nu känns livet rätt okej. Jag trivs med mig själv! =)
59. Vilken sak kan du inte leva utan?: Min familj
60. Kärlek eller Lust?: Kärlek
61. Silver eller guld?: Guld
62. Diamanter eller pärlor: Diamanter
63. Soluppgång eller solnedgång?: Nedgången 
64. Har du någonsin badat naken?: Jarå, massor med gånger..
65. Sover du med gose djur?: Nej.. En massa kuddar dock..
66. Har du några piercings? Öron och näsa.. Dock används dem sällan...
67. Vilken färg har dina underkläder just nu?: Svart och blå
68. Vilken låt lyssnar du på just nu?: Målmusik i sporten
69. Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: 1736
70. Vart vill du åka på din smekmånad?: Svårt att förutse, fast värme och sol är aldrig fel!
71. Vad är det mest romantiska du vet : En öm klapp ¨på kinden och ärlighet i sånt som man inte tänker på själv..
72. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: Ögon och sätt att behandla andra..
73. Favorit sport ?: handboll
74. Vad gör dig glad?: Glada barn och mina vänner 
75. Vilken är den nästa CD Skiva du kommer att köpa: Oj... 
76. Bär du kontaktlinser eller glasögon?: Nej.. Ingetdera
77. Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: Det kommer att lösa sig.. =)
78. Har du vunnit något speciellt pris?: Ett par.. Fått fina stipendium som jag är stolt över!
79. Vilka är dina framtidsplaner?: Leva lyckligt
80. Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: Hmm... 3 dagars migrän va ingen höjdare.. Annars det gamla vanliga..
81. Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?: Beror på..! 
82. Över telefon eller personer emellan?: Personer emellan
83. Kramar eller pussar?: Kramar och Pussar!
84. Vilken låt reflekterar du dig med?: Therese, Uno Svenningsson
85. Om du dog imorgon. Vem skulle du lämna allting till?: Familjen
86. Har du några fiender?: Säkert.. Och det vet dem om..
87. Vad är du mest rädd för?: Att saker ska skita sig rejält..
88. Skulle du hellre vara rik eller berömd ? Rik. Berömd behöver inte alltid vara positivt. Det behöver inte rikedom heller vara visserligen... 
89. Vad är klockan i Albanien just nu?: Ja, vore jag där skulle ja kunna svara på det..
90. Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: Familjen
91. Har du mött Jul Tomten? Ja, absolut!
92. Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra? Krama han!
93. När var det senast du pratade med personen du tycker mest om?: Jag har nog pratat med dem allihopa senaste 24 timmarna.
94. När känner du dig som vackrast? När någon, spontant och helt apropå, säger det..!
95. Har du några husdjur?: Mina 2 katter Kurt och Grynet
96. Vad har du för E-Mail adress?: Har flera..
97. När var det sist du var ledsen?: Det händer rätt ofta tyvärr. Fast det går snabbt över..
98. Är du en alkoholist ?: Haha..! Jo, säkert..
99. Väldigt onödig info: Jag har tvättstugetid på torsdag...
100. Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet?: Nja, lite långdraget kanske..!




Fick du veta något du inte redan visste?
Berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0