06.44


Jag vaknade av mig själv i morse. 06.44 med frågan, undrar vad klockan är och en känsla av att jag kanske hade försovit mig. 06.45 skulle klockan ringa. På nåt vis var det som att kroppen undrade eftersom den var utvilad, för det var den känslan jag fick därnäst. Längesen jag vaknade av mig själv och kände att nu kan jag gå upp.

Nu ska jag alldeles straxt rulla iväg mot Bosön igen. Dag 2. Undrar vad som står på programmet idag?
Säkerligen något spännande och nyttigt!

Dagens tillstånd blir: Nyfikenhet
intention: Jag vill lära mig nya saker som är användabara för mig som person

Kanske ska jag boka in en tid på Flytariet också..?

Återkommer senare under dagen!

Puss

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Klicka på denhär länken och registrera dig! http://www.freestreet.se/?r=2168

Det är helt gratis och superenkelt at samla poäng, som du sedan kan byta in mot presentkort på kläder!

Det är som sagt superenkelt och det är en bra sida!



Testa vettja!

2009-03-12 @ 11:59:28
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0