Torsdag den 9 juli

Regnet öser ner. Bokstavligen.
 Det är som när man var lite och ritade regn på teckningarna, bara en massa gråa trista streck.
Jag är konstant kissnödig, kombon regn och kaffe. nej ingen bra idé.

Jag funderar på vad jag ska använda dagen till.
Ikväll ska jag träna. Spinning på friskis.
Tills dess?

Jag har ett avsnitt kvar av Grey´s anatomy säsong 1.
Det innebär att sedan jag kom hem från Dalarna har jag sett Nip/Tuck säsong 1 och Grey´s anatomy säsong 1.
Har jag hunnit med något annat?

Jag skulle behöva (och faktiskt vilja) dammsuga.
Men eftersom jag tydligen är helt imkompetent när det gäller att köpa dammsugarpåsar så går inte det heller.
2 felköp på 2 försök, bra där Therese.

Jag skulle också vilja demontera lite möbler.
Kasta ut, köpa nytt.
En soffa t ex..
Ska nog kolla lite på blocket och se vad som finns..

Mina blommor på balkongen lär ju jubla iofs.
Alltid nåt gott i allt onda..

Nej, om man skulle se det sista avsnittet också..
...bara för att..

Puss på er i regnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0