Det är sol ute!


 

Det är underbart att vakna och solen skiner ute!
Då kommer man liksom upp även om man är skittrött och egentligen bara vill ligga kvar och mysa hela dagen. Sängen är bra skön på så vis..

Funderar på om man kanske ska ta sig ner till stranden på nåt vis då.. Bättra på den lilla bränna jag fått och förhoppningsvis kanske se lite piggare och fräschare ut.. Vad vet jag..

Nu ska jag kolla på nåt avsnitt av Grey´s anatomy. Kanske det jag somnade till igår? låter som en bra idé!
Ha en skön dag!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: -MeMilly-

Jag gillar verkligen din blogg!

Vi kanske kan följa varandras bloglovin'?



KRAM ♥

2009-07-08 @ 16:12:43
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0