Vad är en riktig vän egentligen?


Det kommer stunder då jag faktiskt tvivlar på vilka som är mina vänner och inte. Och det finns många stunder då jag funderar på vad skillnaden mellan en vän och en kompis är. Jag har länge ansett att jag har en hel del kompisar och få vänner.
Vännerna, det är dem som står mig närmast, dem som jag kan lita på, berätta allt för osv osv osv.. Kompisar, det är dem som jag har lite kontakt med, träffar då och då osv.

En utav mina "vänner" börjar dock irritera mig rätt rejält. Jag tycker att det är synd att det inte går att vara ärlig, berätta som det är.
Jag vet inte, jag kanske överreagerar. Dock har min "intuition" inte visat sig vara fel på länge, så jag tänker lita på den här också.. Va less man blir..

Kommentarer
Postat av: Emma

Håret blev fint!



Kolla in min blogg, har en speciell dag:)

2009-01-11 @ 20:11:52
URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0