Uppdraget: Singel - Funkar detta?


Gick precis förbi bokhyllan och blicken fastnade på denna:

Uppdraget Singel

(bild från nicoshop.se, där du även kan köpa boken :))

Kommer inte ihåg när eller varför jag köpte den, kan ha varit när jag var singel sist, eller bara för skojjs skull (fullt möjligt när det gäller mig; bara för att, nångång kommer ja ha nytta av den osv osv...)

Hur som; Frågan som jag nu ställer mig är: Funkar det?
Det finns 189 uppdrag att välja på. En del helt sjuka, andra mer "normala". Alla uppdrag går faktiskt inte ut på att träffa någon, utan kanske mer att umgås med folk. Kanske ska testa, mest för skojjs skull.. Lite undersökande journalistik kanske..! Låt oss testa!

Uppdrag nummer 1:
Svara på en kontaktannons...
Fråga: Gäller dejtingsidor på nätet? =)



Nån därute som testat?
Vad skulle du göra/ Inte göra för att "förändra ditt singelliv"?
Let me Know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0