Tråk- måndag...


Ibland önskar jag att jag var bättre på att ta vara på min tid. Det är dock alltid saker som lyckas komma ivägne.. Som kylan t ex.. Ingen lust att gå ut för det är så fruktansvärt kallt ute! Jag hatar kylan och tanken på att komma hem och sen vara kall resten av dagen, njäe..

Så istället har jag varit hemma.. och gjort.. ingenting.. Haft skittråkigt och mitt i allt fick jag världens huvudvärk.. Så nu går ja runt och mår blä istället.. Ska försöka äta lite, se om det hjälper.

Tack och lov för att jag börjar jobba snart igen.. Då är jag sysselsatt, har något att göra och slipper sitta hemma och fundera..

Jaja.. Så kan det vara..

Nu skriker micron att ja ska ta utt köttfärssåsen..

puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0