Torsdag den 8/1 2009


Kära bloggen!

Idag mår jag.. Bra!
 Trots den konstiga kvällen igår, då jag fick mig en tänkare på flera sätt somnade jag gott till CSI och vaknade inte förens 8 timmar senare = välbehövlig sömn.
Första skoldagen och barnen var faktiskt helt underbara, som vanligt!
Jag jobbar ju i två gruppen, en med yngre barn och en med äldre barn. De yngre är en tålamodstestare, vilket tar mycket energi men som också ger en utmaning varje dag och en Kick utan dess like när man på olika sätt lyckas fånga dessa små liv!
De äldre barnen är ju "mina" barn, dvs dem som jag träffat nästan varje dag i 3 år nu! Ja, jag kan nog ärligt säga att jag spenderat mer tid med dem än mina syskon!
"Mina" barn är ett gäng som man kan lita på alltid ger en ett gott skratt, en kram eller kommentarer som får en att dö av skratt. Dagens dag bestod av en kamp mellan killar och tjejer, dvs ett gäng olika lekar baserade på sånt som sägs vara "typiskt tjejigt och typiskt killigt". Gissa om vi får skratta idag!
Ja, det jag vill komma till är ju egentligen att det spelar ingen roll hur skit allt annat i livet kan vara, när man har ett jobb som jag, där man trivs till tusen och man är omgiven av människor som får en må bra, då kan man inget annat än att må bra! Så tack, alla underbara, för att ni gör mina dagar till de bästa!



Åkte till Täby Centrum med syrran efter jobbet. Passade på att använda presentkortet jag fick av min bror på Belle Shoes, ett par snygga svarta stövlar kom jag därifrån med..!
Fick också ett infall om att göra en förändring med mig själv.. Pattern Interrupption, mönsterbrytare, något nytt..! Förhoppningsvis så blir det bra, det kan också bli hemskt! Då kan ja nog inte gå till jobbet i morgon..! Hehe..!

Återkommer senare ikväll..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0