Snodde en lista också..

Har du:
Någon som förstår dig? - Ja nån finns det säkert
Någon som du saknar? - Ja
Någon som du hatar? - Nja inte direkt men ogillar
Vem kramade dig senast? - Jaki
Vem pussade dig senast? - oj...
Vem ringde dig senast? - Pappa
Vem ringde du senast? - Pizzerian
Vem var hemma hos dig senast? - Mamma lämnade saker här idag

Vem var du hemma hos senast? - Marie och Nicke
Har du några kärleksproblem? - Kärlek?
Har du pratat med någon idag? - Ja
Har du gråtit idag? - Jarå, det också
Har du skrattat idag? - Absolut

Jag:
Är singel? - Ja
Svär ofta? - Inte speciellt mycket

Sjunger i duschen? - Nej, i bilen
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Ja, faktiskt.. Om den är varm.. Sen går ja ju inte i skolan längre..
Skrattar åt dina egna skämt? - Det händer
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - Säkert. Hallå, gratis!
Har du:
piercingar? - Hål i öronen och näsan
Syskon? - en av varje, yngre förmågor
Jobb? - Ja, fritids 
För många vänner? - nej, vänner har jag alldeles lagom av.. Många kompisar dock.. Kan både ha och mista
Rymt hemifrån? - Ja, dit pepparn växer
Färgat håret? - Ja, många gånger
Bra självförtroende? - Varierar
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja, det har jag. Och vad hjälpte det?
Gjort något olagligt? - Ja, dagligen troligtvis..
Somnat i skolan? - Ja, det har nog hänt.. till nån dålig film
brutit ett ben?- Nej, peppar peppar..
Tappat bort mig i min hemstad? - njae..
Sett en fallande stjärna och önskat? - Självklart, måste man inte det?
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Ja dagligen
Smugit ut utan lov?- Ja..
En hemlighet som ingen annan vet? - Ja, tror att det finns saker som ingen vet..
Sovit en hel dag? - Säkert..
Somnat gråtande? - ja..
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - nej
Blivit generad inför folk? - Ja
Ätit musslor? - Ja.. i Milano..
Varit på en festival? - Vattenfestivalen, Åhus Beachfestival.. med flera
Stått på scen? -Ja..
Färgat ditt hår svart? - Nej, inte riktigt svart
Vad:
Längtar du till mest just nu? - Värmen
Ska du göra i helgen? - Spela match tror jag
Har du för kläder på dig? - Mjukisbyxor och fleecetröja. Har inte tinat upp än..
Gjorde du igår? - Var i Leksand, höll mig inne i värmen med en massa filmer.
Ska du göra i sommar? - Vara ledig. och förhoppningsvis resa!
Åt du senast? - Pizza
Har du för mobil? - Nokia
Köpte du senast? - Pizza med hemkörning
Skulle du gjort om ditt gamla ragg börjar ragga på din bästavän? - Sucka.. Inte nu igen..
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - Skrika kanske.. eller, ja vet inte..

Vem/vilka:
Slog du senast? - Mamma hehe..=)
Fick du sms från senast? - Johan
Pratade du med i telefonen senast? - Patrik
Tycker du om? - Många..
Älskar du? - Min famlij
Är din bästavän? - Har några bra vänner.. Ingen nämd, ingen glömd!
Var du med senast av det motsatta könet? - .....
Kan du lita på mest? - Ja, säg det du...
Sov du tillsammans med senast? - Katterna...
Allmänt:
Har du pussat en groda? - Ja, det har jag nog..
Kan du hjula? - Ja, men det är inte vackert.. =)
Biter du på naglarna? - Jo...
Är du EMO? - Ehm, nej..
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Betala av skulder och resa!
Vågar du flyga fallskärm? - Tror inte det, men jag vet inte!
Har du sjungit inför publik? - Ja, när jag var liten..
Följer du mode? - Mode?

Är du hungrig? - Nej, proppmätt...
Är du blyg? - Ibland så...


Kommentarer
Postat av: Bror

Sluta ljug, du är visst emo ;)

2009-01-05 @ 14:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0