Smärta och ilska, fast en bra dag ändå! =)


Ja ska straxt krypa till sängs och kolla lite film. Tänkte bara slänga in ett litet inlägg innan sovdags. Om jag nu kommer att kunna sova något inatt..

Gjorde nämligen illa axeln idag på matchen.. Föll och landade på den och ett läskigt knak hördes.. Just nu har jag mäkta ont och känner mig stelare än någonsin. Känn som om någon släppt en stor sten på axeln.
Jag kan dock tro att det bara är en riktigt rejäl sträckning, samtidigt så skulle det inte förvåna mig om det var något annat.. För varför skulle något gå bra för?

Annars så ska jag faktiskt inte klaga.. Jag har det rätt bra..! =)
I morgon är det jobba som gäller.. Sen träning.. Dock vet ja inte om ja kan vara med så speciellt aktivt. Får väl stå i försvar eller nåt..



Jag har funderat över det inlägget som jag skrev tidigare, om vänner och icke- vänner.. Kanske har jag en knäpp inställning om vad vänskap är... Dock så anser jag att människor som ljuger inte är vänner.. Varför hitta på en sak ena dagen för att sen göra tvärt om andra?
Det är ett mysterium för mig och så må det kanske vara ett tag framöver. Jag vet inte.. Tråkigt är det iaf..

Nej, natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Trist med din axel, men jag tror med din vilja är du snart på plan igen...



Ja tyvär finns det "vänner" SOM INTE kan hålla sig till sanningen. hade en jag med, bröt i höstas bara orkade inte. tar så mkt energi att irritera sig, så bryt den onda cirkeln. Eller om man är en bra vän själv säg sanningen och berätta att du vet att den personen ljuger. Jag bara orkade inte vara ärlig, så kanske lika dålig jag. Hon förstår nog inte en idag varför vi inte är vänner...



Gjort strömming än, är super gott och billigt :D

2009-01-12 @ 21:52:54
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0