Skit i bloggen!


Ja, ibland så känns det så.. Skit i bloggen.. Skriv inget mer.. låt den dö ut som så mycket annat gjort.. Men å andra sidan är bloggen mitt sätt att ventilera.. Det är just kanske det som gjort den så "intressant" också, det faktum att jag skriver precis vad jag tycker och tänker för stunden och då kan den ena ilskan efter den andra komma ut..

Det är bara det, att jag orkar inte vara arg längre.. Jag orkar inte bry mig.. Jag vill vara glad och lycklig och jag hoppas kunna komma dit en dag.. De senaste dagarna har det hänt saker som faktiskt gjort att det känns som att det åtminståna är på väg ditåt..

Jag är på grymt shoppinghumör..! Skulle vilja köpa en ny jacka.. Och kanske en ny tröja.. Och lite sånt.. Får kanske ta mig in till stan och spendera mitt 1000:- presentkort som jag vann på pause.se
Alla andra pengar måste jag spara.. Bara göra sånt som jag vill och behöver..!

I morgon är ledig kväll..! På torsdag också..! Skönt..! =)

Ja, nej, det här blir bara meningslöst..!
Nu ska jag sova.. Blev inte alltför mycket av den varan igår..!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Näe! Inte sluta skriva! Vad fan, jag som inte har några vänner, tycker att din blogg är det roligaste som händer på fritiden ju!

2009-01-28 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0