Kvällen har tillbringats...

... i köket.. Kom hem vid 18- tiden, började med maten och sen dess har jag suttit här.. Fördelen med att ha bärbar dator, man kan sitta där man känner.. Jag har ju insett att köket inte är använt så som det borde.. Det är mysigt i mitt kök..!

Jag kan ju lugnt säga att det här är den sjukaste kvällen det här året.. Det har gått en vecka!

GUD, ÄR DET SÅ HÄR MITT 2009 SKA VARA? sJUKT?
gUD, VI ÄR INTE KOMPISAR JUST NU...

Nu ska jag se klart HIMYM, sen lyssna lite på musik..

Sen Sova!

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg bild på dig och Hanna;)

Hur går det på jobbet?

Ha de fint!

2009-01-08 @ 17:25:08
URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0