Jag grinar som ett barn..!


Hemma från träningen alldeles lagom till topp 3 av Jerringpriset på Idrottsgalan.

Jag älskar dessa galor, alltså sportgalorna, med återblickar till allt häftigt, spännande och underbart man upplevt framför tvn och radion under året. Likaså med sportkrönikorna..

Samtidigt hatar jag dem. Jag kan inte kolla på dem! Jag börjar grina direkt...! Jag grinar åt allt, åt lyckan, åt olyckan, åt vinster, åt förluster.. allt!

Vissa idrottare påverkar mig mer än andra.. Sanna Kallur är en sån.. Alla duktiga idrottskillar och tjejer, jag blir alldeles rörd över era insatser..!

Så, det blev 10 tårfyllda minuter av idrottsgalan iår.. Härligt är det!

Nu ska jag duscha, sen hoppa ner i säng..! Om 8 timmar ska jag upp och jobba.. Suck...

Hoppas ni haft en bra dag alla därute..

Föressten, tyckte ni rätt tjej vann?

Kommentarer
Postat av: mumari

Välkommen att tävla om ett par mysiga desigtofflor!

www.mumari.se/tavling-vinn-desigtofflortavling-vinn-desigtofflor/

Hoppas du vill vara med och ursäkta reklamen *skäms* ;o)

2009-01-20 @ 08:59:17
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0