Inlägg 400: I love the drama!

Ska snart sätta mig i bilen och rulla iväg till Tibble för att fortsätta upp mot Märsta och match i Kolstahallen mot Rosersberg. Jag känner mig taggat till ...0.. Det är inge roligt längre. Det finns ständigt saker som jag irriterar mig på och jag kan sällan komma till en träning eller match utan att bli påmind om detta.
Jag kan inte ändra människor, det visste jag. Och det är så uppenbart här.. Därför är ju funderingarna på framtiden stora..

Jag somnade i alla fall igår till slut, med skrålande Singstar på våningen över mig och KingKong på teven. Gillar den filmen, det finns ett fint budskap i den. Försökte mig också på konststycket att filtrera, men nej, jag var lika blockerad nu.. Jag längtar tills den dagen då det verkligen rasslar till däruppe och änglarna sjunger och jag plötsligt förstår allt..!

Oj, klockan går fort.. Återkommer senare..! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0