Guldbaggegalan 2009

...har jag faktiskt inte sett på ikväll, men nån stor bloggerska sa nångång att man ska skriva om det som folk talar om för att få många besökare. Jag tror kanske att det inte är så aktuellt för mig, för jag får varken fler eller färre besökare om jag skriver denna rubrik jämfört med nån annan..

Känner att bloggen inte varit så positiv på siståne. Känner att det hänt mycket som inte har varit roligt. Det är liksom motgång på motgång på motgång.

Jag brukar alltid säga att man måste ha något att se frame mot. Just nu är det 0 på den fronten. Inget.. Det gör ju inte heller att det känns så där jättekul.. Något litet bara.. En kort resa.. En rolig händelse.. Näe..

Jag ska försöka se det hela mer positivt i morgon. Nu ska jag stoppa i mig en citodon och sova en sväng. Är trött...

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0