God Middag!


Dagens middag fick jag inspiration från i en bok vi läste på jobbet.. Köttfärssås med fetaost och basilika.. Blev riktigt gott faktiskt..
Och detta kanske inte är spciellt intressant för er läsare, dock handlar det kanske mer om att jag känner att jag får inspiration till att faktiskt laga mat ibland. Att det är okej att äta god mat även om det bara är jag som får smaka..!
Vissa dagar känns det skit, andra dagar helt okej! Som denna.:! Har varit inspirerad, glad och på bra humör hela dagen!
Imorgon är en ny kul dag, längtar!

Till efterrätt har jag bjudit in några av mina allra bästa vänner..!




Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Frida

Baked Alaska är godast ever;)

2009-01-30 @ 22:55:30
URL: http://fridaisfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0